Nyheter:

SM Bergens styre: Spanky, Nattekatte, Kornkraake, Fledden, Amante92, Mille_

Hovedmeny
Velkommen til SM Bergen. Vennligst logg inn eller registrer deg.

2025-11-13, 03:54

Logg inn med brukernavn, passord og øktlengde
Medlemmer
Statistikk
  • Innlegg totalt: 20122
  • Emner totalt: 2528
  • Pålogget idag: 7
  • Flest pålogget noensinne: 105 (2025-10-05, 12:02)
Brukere pålogget
  • Brukere: 0
  • Gjester: 3
  • Totalt: 3

Åpent kafetreff/ munch

Startet av Spanky, 2025-10-02, 16:25

« forrige - neste »

nattekatte

Sitat fra: Verycuriousmale87 på 2025-10-19, 08:28Hei,
Er det en umulighet å få blitt med på dette med dere? 🙏🏼 Har sendt mail også, men siden jeg har to bekjente din som nok skal, og det faktum at vi skulle gå sammen, om ikke jeg var så treg da. Så kunne det blitt k
jekt. Håper det er mulig å bøye litt regler her for the greater good..😁♥️

Hei, dette arrangementet ble gjennnomført 2 Oktober, og kan dermed ikke bli tatt del i lengre.
Per nå er åpne kafetreff tatt en pause i til over nyttår, men når disse kommer tilbake så er det mulig å ta del i dem.

Chaotic gremlin

Verycuriousmale87

Hei,
Er det en umulighet å få blitt med på dette med dere? 🙏🏼 Har sendt mail også, men siden jeg har to bekjente din som nok skal, og det faktum at vi skulle gå sammen, om ikke jeg var så treg da. Så kunne det blitt k
jekt. Håper det er mulig å bøye litt regler her for the greater good..😁♥️

Spanky

Velkommen til åpent kafetreff i SM Bergen!

På det åpne kafétreffet kan du møte medlemmer i foreningen til sosialt samvær i en nøytral setting. Dette er anledningen til å stille spørsmål, bli kjent med folk med samme interesser og å få et inntrykk av hvordan SMBergen er.

Full anonymitet og diskresjon er som alltid en forutsetning blant alle som deltar på åpent kafetreff.

Adresse: Frille og Dyvekes Vinkjeller7 Hollendergaten, vi sitter oppe forbi baren

Ansvarlig for møtet vil sitte ihvertfall til kl. 22.00.

Her er påmelding frivillig, men veldig greit å vite ca. hvor mange som kommer.

Dresskode. Vanlig/casual. Dette er ikke anledningen for fetisj og kinky bekledning.

Ansvarlige repr. fra SMBergen: